Online Marketing – 13.9 – 8.10

Categories: Online marketing
Ønskeliste Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

Om kursus

Pris: 30.900

  • Sociale medier – efter forløbet har du tillært dig en række værktøjer, som gør du i stand til, at kunne håndtere sociale medier på vegne af din virksomhed. Vi sørger for at du lærer både den strategiske del, omkring hvad, hvor og hvornår, og den del med hands-on udarbejdelse af content.
  • Søgemaskineoptimering (SEO) – vi giver dig en elementær forståelse af søgemaskineoptimering, hvor du bliver introduceret til Squirrly (wordpress plugin), som er i stand til at guide dig igennem dit SEO arbejde, herunder content og linkbuilding.
  • E-marketing – Nyhedsbreve kan skabe store resultater som markedsføringsværktøj. Du vil blive introduceret for det mest brugte nyhedsbrev platform Mailchimp, hvor vi samtidigt lærer dig at bygge et nyhedsbrev op, og skaffe nye læsere. Dernæst lærer du at skrive content, som er attraktiv for dine modtagere, og øge konverteringen på salg.
  • Google Ads – Vi sørger for en grundig læring i opsætning af en Google Ads kampagne, og hvordan du vedligeholder og optimerer den. Google shopping er også et vigtigt element i Google annoncering, som vi gennemgår i kurset.
  • SOME annoncering – Annoncering på FB og InstagramEfter undervisningen (og med bogen du får som en del af kurset) kan du mere end bare sætte annoncer op. Du lærer at arbejde i det bagvedliggende system, og forstår de strategiske overvejelser der skal til, for at hente mere trafik og flere kunder.
  • SOME annoncering next generation – vi dykker ind i “nye” annonceringsplatforme og jeres mulighed for at annoncere herigennem – Snapchat, Pinerest, LinkedIn. Mulighed for stor ROI, da omkostningerne er lave sammenlignet med veletableret SOME annonceringsplatforme.
  • Konverteringsoptimering – Du lærer hvordan du optimere på dit salg og potentielle konverteringer ud af den trafik du har på din hjemmeside. Benchmark data stilles til rådighed, således at du får et overblik om hvorvidt din hjemmeside performer som forventet.
  • Strategisk Markedsføring – Du lærer at danne dig et overblik over dine muligheder online og på tværs af de enkelte fag, at skabe et helhedsoverblik for den samlede digitale strategi. Fokus på mål, ressourcer og prioriteringer.
  • Content Marketing – Seminar omkring at skabe en en succesfuld content marketing strategi. Der afsættes en hel dag til en workshop, hvor du og dine medkursister skal skabe en strategi omkring jeres content marketing. I seminaret gennemgås typer af content og hver deres styrke og svagheder – tekster, billeder, videoer.

Kursusforløb – 4 uger

Show More